تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745236
شناسه : 3745236
تاریخ :
تور رسانه‌ای حوزه کشاورزی در جهرم برگزار می‌شود اقتصاد ایران: جهرم-مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: به زودی اولین تور رسانه‌ای حوزه کشاورزی ویژه رسانه‌ها در جهرم برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زمانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های حوزه کشاورزی به خبرنگاران، گفت: به زودی اولین تور رسانه‌ای حوزه کشاورزی ویژه رسانه‌ها در جهرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط خاص کشور و فشردگی امور در ساعات اداری، دبیرخانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در جهاد کشاورزی راه‌اندازی شده است، افزود: با حضور اعضای کارگروه صرفاً در روزهای تعطیل از نزدیک به واحدهای تولیدی سر زده و به بررسی مسائل مشکلات پرداخته و با مطرح کردن موضوع با نماینده و فرماندار و ریاست سازمان و همچنین رایزنی با ادارات مختلف شهرستان و استان به رفع موانع تا سرحد امکان می‌پردازیم.

زمانی با اشاره به تشکیل هیئت صلح در مدیریت جهاد کشاورزی جهرم با همکاری دادگستری شهرستان، گفت: تلاش برای ایجاد صلح و سازش بین مردم و ترویج فرهنگ مدارا، عفو و گذشت از وظایف این هیئت است. در این زمینه به پرونده‌های اختلافی در بخش کشاورزی رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم در باغات بالای ۵ هکتار مجوز سردخانه‌های ۲۰۰ تنی اعطا شود، تا محصولات خود را بعد از برداشت در آن نگهداری و به مرور به بازار عرضه کنند، گفت: این مهم باعث می‌شود کشاورزان در اثر کاهش قیمت محصول با ضرر مواجه نشوند.