تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745225
شناسه : 3745225
تاریخ :
حزب تمدن اسلامی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد اقتصاد ایران: حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و کشتار آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و کشتار آوارگان فلسطینی در مدرسه تابعین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد؛
متن بیانیه بدین شرح است؛
جنایت جدید رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی قلب مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار ساخت. کشتار بی‌رحمانه بیش از یکصد تن از آوارگان مظلوم و بی پناه فلسطینی در مدرسه تابعین در شرق غزه جنایتی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه وجدان بشری در خواب است و هیچ نیروی بازدارنده‌ای در برابر سبوعیت و تجاوز رژیم صهیونیستی قدرت حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان را ندارد. تشویق‌های مکرر آمریکا و اروپا و سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر و عدم حمایت جدی کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی روز به روز عرصه را بر مظلومان فلسطینی و سایر مظلومان عالم تنگ‌تر کرده است.
ترور ناجوانمردانه ی شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه مهمان عزیز ما و تأخیر در وعده‌ی انتقام، بر جسارت این ددمنشان ضد بشر افزوده است.
حزب تمدن اسلامی با الهام از روحیه ظلم ستیزی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب (مدظله العالی) ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از تمامی حق طلبان جهان بویژه از امت اسلامی و حکومت‌های اسلامی که چندان امیدی هم به آنان نیست، مصرانه می‌خواهد که بیش از این نظاره‌گر صحنه‌های ظلم نباشند و با همبستگی و اتحاد شر این غده‌ی سرطانی را از جامعه اسلامی کوتاه کنند.