تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745217
شناسه : 3745217
تاریخ :
رفتار باشگاه روسی ناپسند بود/ عطیه الله دلش با ایران نبود اقتصاد ایران: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما برای جذب عطیه الله 3 بار به باشگاه سوچی نامه زدیم اما جواب ما را ندادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های لیگ برتر فوتبال در فصل بیست و سوم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط پرسپولیس خوب است و روز گذشته «گاریدو» و درویش جلسه‌ای را با هم برگزار کردند و سرمربی تیم گزارشی از اردوی ترکیه را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرد.

او ادامه داد: اعضای تیم از اردویی که در ترکیه برگزار شد ابراز رضایت کرده اند و دیدارهای تدارکاتی که در ترکیه انجام شد مورد از نظر گاریدو قابل قبول بود. تلاش خواهیم کرد که در این هفته یا هفته آینده قسط اول مطالبات بازیکنان را به حسابشان واریز کنیم. تمام مطالبات بازیکنان از فصل گذشته پرداخت شده است و برای ما پرداخت مطالبات بسیار مهم است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: برای فصل جدید هم تلاش خواهیم کرد که مطابق جدول زمان بندی مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کنیم. موضوع انتقال سهام باشگاه را پیگیر بوده ایم و فکر کنم ظرف چند روز آینده سهام باشگاه به ۵ بانک دیگر انتقال می‌یابد تا از این به بعد جلساتی را با مدیران کنسرسیوم بانکی برگزار کنیم. ۴ اردیبهشت بحث انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی آغاز شد و باتوجه به اینکه مالکان باشگاه پرسپولیس ۶ بانک بودند باید یکسری تضامین و سند ارائه می‌دادند که این روند به طول انجامید.

او ادامه داد: طبق مقررات بانکی، بانک‌ها به شرکت‌های زیر مجموعه خود مطابق با قوانین خاصی می‌توانند کمک مالی کنند و اکنون که سهام پرسپولیس به طور قطعی به ۵ بانک انتقال پیدا نکرده است آنها نمی‌توانند به تیم کمک کنند.

حدادی در رابطه با فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: گاریدو طبق صحبتی که با درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) داشته از تیم ابراز رضایت کرده است و اعلام کرده که اگر بازیکنی هم جذب نشود می‌تواند با همین نفرات تیم را روانه مسابقات کند. البته او درخواست افزایش تقویت در دو پست شده است.

او تصریح کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات ناکام نبوده است و من چنین صحبتی را قبول ندارم سال گذشته بسیاری از باشگاه‌ها بیشتر از ما هزینه کرده بودند اما در نهایت ما قهرمان شدیم. ما بر اساس نیاز سرمربی اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد. نفراتی که تاکنون جذب شده اند مورد توجه گاریدو بوده اند ما کار خود را انجام می‌دهیم و به فعالیت دیگر تیم‌ها کاری نداریم. یکسری افراد باعث شدند که در روند نقل و انتقالات ما خدشه وارد شود. یحیی عطیه الله از همان روز اول تمایل به حضور در ایران نداشت و باشگاه سوچی هم ۳ بار جواب نامه ما را نداد که کار غیرحرفه ای از سوی این باشگاه بود.

او افزود: باشگاه پرسپولیس قراردادی سه جانبه بین عطیه الله و باشگاه سوچی به امضا رساند اما او تصمیم گرفت که در تیم دیگری بازی کند. هربازیکنی که گاریدو بخواهد آن را جذب خواهیم کرد.