تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745199
شناسه : 3745199
تاریخ :
کسب ۶ مدال رنگین توسط تیم منتخب کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی اقتصاد ایران: تبریز- تیم کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور یک طلا، یک نقره و چهار برنز کسب کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایوب رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: مسابقات کیک بوکسینگ واکو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی رده بزرگسالان، یادواره شهدای خدمت با حضور با حضور ۲۲ تیم از شانزدهم تا نوزدهم مرداد ماه در شهر کرمان برگزار شد.

رئیس کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی بیان داشت: تیم منتخب استان با حضور ۱۴ ورزشکار و سه کادر فنی به ترتیب مربی، سرپرست و تدارکات در این رقابت‌ها شرکت داشت که ماحصل این حضور کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بود.

رستمی اضافه کرد: پس از اعلام نتایج مسابقات بصورت تیمی بر سر مزار شهدا و سردار سلیمانی حاضر شده و نثار فاتحه کردند.

وی با اشاره به انگیزه مضاعف نمایندگان استان در این رقابت‌ها اذعان داشت: ۶ نفر از اعضای تیم کیک بوکسینگ واکو استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا در مسابقات آتی که مسابقات جهانی، آسیایی و فنون رزمی می‌باشد شرکت خواهند کرد.

محمد عطاپور خاطرنشان کرد: اداره ورزش به داشتن چنین ورزشکاران و مربیان دلسوزی که شبانه روزی در تلاش هستند و دست رنج این تلاش ۶ مدال رنگین در مسابقات قهرمانی کشور می‌باشد بر خود می بالد.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز عنوان داشت: امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد و شاهد پیشرفت روز افزون ورزشکاران و قهرمانان شهرمان باشیم.

رستمی اظهار کرد: پس از کسب مجوز از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برای اولین بار تیم منتخب کیک بوکسینگ واکو استان در مسابقات قهرمان کشوری که انتخابی تیم ملی بوده و جهت اعزام به مسابقات جهانی برگزار شد حضور یافت.

رستمی با بیان اینکه کیک بوکسینگ واکو استان آذربایجان شرقی در مدت ۲ سال اخیر پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته یادآور شد: سه استان برتر در سطح کشور به ترتیب استان کرمان، استان البرز و استان لرستان هستند که رقیب جدی ما نیز می‌باشند.

گفتنی است، نفرات برتر و مدال آوران تیم کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی با حضور مسئولین ورزشی شهر تبریز تجلیل شدند.