تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745197
شناسه : 3745197
تاریخ :
خبرنگاران سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: خبرنگاران در عرصه های مختلف مسوولیت بیسار مهمی بر عهده دارند که می تواند برای جامعه نقش آفرینی کنند و آن ها سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، الهام متین ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالارفخر الدین اسعد گرگانی برگزار شده بود اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه اتفاق‌های مهمی در جهان در حال رخ دادن است خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز خبرنگاران ما رسالت زینب (س) و امام سجاد (ع) برعهده دارند، افزود: بعد از حادثه کربلا این دو شخصیت آنچه که در کربلا رخ داده بود با روشنگری افراد آن را در تاریخ ماندگار کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبرنگاران را پیروان حضرت زینب (س) دانست و گفت: این بانو با روایت گری که از حادثه کربلا داشت توانست حقایق را برای مردم آشکار کند.

وی حرفه خبرنگاری را کاری بسیار سخت و حساس دانست و افزود: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف مسؤولیت بیسار مهمی بر عهده دارند که می‌تواند برای جامعه نقش آفرینی کنند و آنها سفیران آگاهی بخشی جامعه هستند.