تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745196
شناسه : 3745196
تاریخ :
حفظ امنیت در مازندران ضروری است اقتصاد ایران: ساری - رییس کل دادگستری مازندران امنیت را از نیازهای اصلی مردم ذکر کرد و گفت:حفظ امنیت در استان بسیار مهم و ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی عصر یکشنبه در دومین نشست کمیته راهبردی مشترک با نیروی انتظامی استان، با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی استان باید به وظایف و تکالیف خود در قبال مردم به بهترین شکل ممکن عمل کنند، افزود: مردم باید در کنار دستگاه قضائی و نیروی انتظامی احساس امنیت کنند و این دو را یار و یاور خود بدانند.

رئیس کل دادگستری مازندران، حفظ امنیت در استان را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: دستگاه قضائی استان و نیروی انتظامی باید در راستای تحقق این مهم، اهتمام ویژه داشته باشند.

پوریانی امنیت را یکی از اصلی ترین نیازهای مردم برشمرد و ادامه داد: تحقق موضوع فوق الذکر و حفظ جان، مال و آبروی مردم، تکلیف و وظیفه مهم ماست که می‌طلبد با بهره مندی از ظرفیت‌های هر دو دستگاه، نسبت به انجام آن به شکل ویژه اهتمام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با همت و تلاش دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، قطعاً فضای استان برای مجرمین و متخلفین، ناامن شده و با هرگونه جرم، بدون تعارف و اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

پوریانی افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی استان، موارد مرتبط با منطقه خود را با برگزاری نشست‌های منظم، حل و فصل کنند تا در زمان مناسب، برخورد قانونی لازم با مجرمین و متخلفین صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای دستگاه قضائی و نیروی انتظامی، اظهار کرد: شهدا برای حفظ آسایش و امنیت مردم، از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کنیم.