تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745194
شناسه : 3745194
تاریخ :
نقل و انتقال ۷۰۰ نفر از معلمان واجد شرایط فراهم شده است اقتصاد ایران: اصفهان-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در نقل و انتقالات، تلاش شد تا بیش از ۷۰۰ نفر از همکارانی که واجد شرایط بودند جابه‌جا شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مدینه پیش از ظهر یکشنبه در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: ۴۰ روز تا شروع سال تحصیلی جدید فرصت داریم و مسئولیت ما در این زمینه، برنامه‌ریزی و تلاش برای ایجاد یک مهر پرنشاط برای دانش‌آموزان است.

وی افزود: با توجه به زمان محدودی که تا شروع سال تحصیلی باقی مانده است، باید برخی امور باقی‌مانده انجام شود و کلاس‌بندی‌ها هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم را به بهترین نحو انجام دهیم.

مدینه بیان داشت: در دولت شهید رئیسی، اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است و برای مثال با تلاش‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته، امروز در شرف تسویه کامل حقوق نیروهای خرید خدمات هستیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: ما برای انجام وظایف خویش، با خدای متعال و رئیس جمهور شهید عهد بسته‌ایم و به همین دلیل، کارها باید دقیق و درست انجام شود تا کارها به روزهای پایانی تابستان موکول نشود.

وی ابراز داشت: دلیل پرداخت دیرهنگام حق‌التدریس، به روز نبودن اطلاعات است و در صورتی که در سال جاری، اطلاعات به موقع ارائه شود و ابلاغ‌ها در ابتدای سال تحصیلی صادر شود، امکان پرداخت این مطالبات طی ماه‌های نخست سال تحصیلی وجود دارد.

مدینه ادامه داد: در سال تحصیلی جدید، تقویم برنامه‌ریزی‌ها قدری عقب کشیده شده است تا بتوانیم مهر را با نشاط و نظم بیشتری آغاز کنیم که به همین جهت، لازم است مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اهتمام ویژه نسبت به امور داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نقل و انتقالات، تلاش شد تا بیش از ۷۰۰ نفر از همکارانی که واجد شرایط بودند جابه‌جا شوند و در مرحلهٔ دوم نقل و انتقالات نیز تعدادی از نیروها مشمول انتقال خواهند داشت تا انشاالله بتوانیم مشکل برخی از همکاران را حل کنیم.