تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745193
شناسه : 3745193
تاریخ :
تربیت یافتگان غرب بانیان پایه های نظام سلطه هستند اقتصاد ایران: بهشهر - نماینده ولی فقیه در مازندران جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و گفت:تربیت یافتگان غرب و شرق بانیان پایه های نظام سلطه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه سلام‌الله علیها هیأت بیت‌الزهرا سلام الله علیها بهشهر، ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل‌الله، اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اصلاح و طلب اصلاح قلمداد شده که در وصیت‌نامه ایشان که به برادر خودشان محمدبن حنفیه دادند، آمده است.

وی با تاکید بر اهمیت اصلاح، افزود: اینکه انسان فسادها را برچیند و جای آن صالح بیاورد خوب است و اگر با فسادها مبارزه نشود، فسادها فراگیر، سیستماتیک و نظام‌مند و مبارزه سخت می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: اولین فسادی که حضرت امام حسین (ع) در آن دوران ملاحظه کردند شخص یزید بود و یزید اخلاق درستی نداشت و به‌طور علنی گناه می‌کرد چون قدرت در اختیار داشت خیلی خطرناک بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انفجار بمبی که ۷ هزار درجه ایجاد حرارت می‌کند در یک مدرسه و کشته شدن ۱۰۰ نفر، افزود: این بمب‌ها را آمریکا در اختیارشان قرار می‌دهد.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: تربیت‌یافتگان غرب و شرق برپادارندگان پایه‌های نظام سلطه هستند و در جریان مشروطه، روشنفکرانی نظام سلطه را حمایت کردند که خواهان فرهنگ غرب بودند در حالی که آمریکا بارها به ما قول داده و زیرقولش را زده است.

امام جمعه ساری بیان کرد: امروز هم یزیدها و سیاست‌های اموی و تربیت اموی وجود دارند و متأسفانه سبک زندگی فردی میان مردم نفوذ کرده و اگر با ریشه‌های فساد مبارزه نشود فساد سرریز می‌کند، امیدواریم مسئولان در این زمینه تلاش‌های بیشتری کنند.