تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745172
شناسه : 3745172
تاریخ :
امسال ۶۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی لرستان استخدام می‌شوند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان، گفت: امسال ۶۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی این استان استخدام می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بوطالب شفقت ظهر امروز یکشنبه نشست شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش لرستان، اظهار داشت: در ۲۶۱ نفر از مجموع هزار و ۲۰۲ شرکت‌کننده در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان واجد شرایط هستند که در نهایت ۶۴ نفر امسال جذب می‌شوند.

وی عنوان کرد: مرحله اول گزینش، آزمون کتبی است که باهوش‌ترین افراد انتخاب می‌شوند و مراحل بعدی شامل مصاحبه و تحقیق خواهد بود که امیدواریم سالم‌ترین و صادق‌ترین فرد انتخاب شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مدیران نظام اسلامی باید مردم‌دار و دارای روحیه خدمت باشند، گفت: مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی باید افراد را بر اساس منطق و توانمندی انتخاب کنند همچنین کانون ارزیابی، به‌عنوان مرجع رسمی برای صلاحیت انتصاب در نظر گرفته شود.

شفقت، در خصوص انتصابات در دستگاه‌های اجرایی، افزود: بیشترین تأثیر را گزینشگران در شایسته‌سالاری و عدالت نظام اداری دارند؛ بنابراین گزینش کار حساس و سخت است و گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به‌خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش و نیروهای مسلح به دلیل گستردگی خدمات و وظایف، از حجم کار بالایی برخوردار هستند و دیگر دستگاه‌ها می‌توانند از تجربیات آنان استفاده کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر انجام گزینش‌ها بر اساس عدالت، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار است و باید ارکان آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.