تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745152
شناسه : 3745152
تاریخ :
زائران خودروهای خود را در محل مشخص شده پارک کنند اقتصاد ایران: اهواز - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: زائران خودروهای خود را در محل های مشخص شده پارک و از رها کردن آنها در سایر مناطق خودداری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمد کلاگر ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در راستای تأمین نظم و امنیت زائران در خدمت آحاد مردم است و به این خدمتگزاری افتخار می‌کند.

وی به زائران توصیه کرد: در طول مسیر خود چه در رفت و چه در برگشت حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت رعایت کنند خصوصاً اینکه از سرعت زیاد و سبقت‌های نابجا به جد پرهیز کنند تا به سلامتی به آغوش خانواده خود برگردند.

معاون هماهنگ کننده استان خوزستان افزود: یکی از مسائل مهم مدارک هویتی و گذرنامه است زائران محترم به هیچ عنوان بدون گذرنامه به مرز مراجعه نکنند چرا که در مرز به هیچ عنوان گذرنامه صادر نمی‌شود.

سرهنگ کلاگر با اشاره به در نظر گرفتن پارکینگ‌های بزرگ در مرز چذابه تصریح کرد: حتماً خودروهای خود را در پارکینگ‌های مشخص شده پارک کنند و از رها کردن آن در کنار جاده‌ها پرهیز کنند چرا که پارک کردن خودرو هم مزاحمت برای شهروندان و سایر زائران ایجاد می‌کند و هم ترافیک سنگینی را در مرز چذابه ایجاد می‌کند.