تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3745141
شناسه : 3745141
تاریخ :
نامه سرگشاده افسران به فرمانده ارتش اسرائیل: از پیروزی دوریم اقتصاد ایران: افسران ذخیره صهیونیست در نامه‌ای به رئیس ستاد ارتش اشغالگر اذعان کردند که ارتش این رژیم از پیروزی در نوار غزه دور است و رزمندگان مقاومت هم همچنان برای ادامه نبرد آماده هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،رسانه های رژیم صهیونیستی از نامه سرگشاده شماری از افسران ذخیره صهیونیست به رئیس ستاد ارتش این رژیم خبر دادند.

این افسران که به نظر می رسد مدتی را در نوار غزه به کشتار و ویرانی پرداخته اند، به عجز و ضعف ارتش رژیم اشغالگر در برابر مقاومت فلسطین و شکست صهیونیستها در رسیدن به اهداف مدنظر خود اعتراف کرده اند.

این افسران ذخیره به توانمندی بالای رزمندگان مقاومت فلسطین برای ادامه نبرد با متجاوزان صهیونیست اعتراف کرده و افزودند که «دشمن(مقاومت)، برای ادامه نبرد آمادگی دارد و همچنان توانمندی های فرامرزی دارد.

افسران ذخیره صهیونیست خطاب به رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر گفتند که اوضاع غزه همچنان به گونه ای است که ما(اسرائیل) از پیروزی دور هستیم.

این افسران در ادامه به انتقاد از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و ناتوانی آنها در مدیریت جنگ اشاره کرده و گفتند فرماندهان ارتش اسرائیل برای دستیابی به پیروزی تلاش نمی کنند.

افسران ذخیره صهیونیست در بخش دیگری از نامه خود اذعان کرده اند که گروههای مقاومت همچنان توانمندی های فرامرزی و ساختار زیرزمینی عظیمی از تونلها در اختیار دارند.

انتهای پیام/