تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3745124
شناسه : 3745124
تاریخ :
شهادت ۵۰۰ نفر از کادر درمان در نوار غزه اقتصاد ایران: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت ۵۰۰ نفر از کادر درمان از زمان شروع تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که از زمان شروع تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر (15 مهرماه) تاکنون 500 نفر از کادر درمان به شهادت رسیده است.

این وزارتخانه افزود که 310 نفر دیگر از کادر درمان در طول این مدت توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده و 130 خودرو امدادی نیز هدف نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و تخریب شده و از بین رفته است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی کرانه باختری خبر داد و افزود: در این مدت 340 مورد حمله به مراکز بهداشتی و کادر درمان در کرانه باختری انجام شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه دیروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 39 هزار و 790 نفر و تعداد مجروحان هم به 91 هزار و 702 نفر رسیده است.

در بیانیه مذکور آمده است که این آمار نهایی نیست، چرا که همچنان شماری از قربانیان در زیر آوار و در جاده‌هایی هستند که تیم‌های امدادرسانی و دفاع شهری قادر نیستند به این اماکن برسند.

انتهای پیام/