تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745120
شناسه : 3745120
تاریخ :
حضور داوطلبانه تکنسین‌های برق اصفهانی در پیاده‌روی اربعین اقتصاد ایران: اصفهان- قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: گروه‌های داوطلب برای حضور در کربلا اعزام شده‌اند تا بتوانند تامین برق اسکان زائران اربعین را انجام دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله حمامیان پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیین اقدامات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در پیاده‌روی اربعین با بیان اینکه شرکت توزیع برق در کنار دیگر ارگان‌ها هماهنگی و اقدامات لازم برای تسهیل خدمت‌رسانی به زائران اربعین انجام می‌دهد، اظهار کرد: سه دستگاه دیزل ژنراتور برق برای تأمین برق مواکب اصفهانی در کربلا پیش‌بینی و تاکنون دو دستگاه جای‌گذاری شده است.

وی افزود: گروهی از کارشناسان و تکنسین‌های برق نیز به‌صورت داوطلبانه در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که تا امشب در شهر کربلا مستقر می‌شوند.

قائم مقام مدیرعامل توزیع برق استان اصفهان به ارسال تجهیزات برقی برای تأمین موکب‌های استان اصفهان در شهر کربلا نیز اشاره و تصریح کرد: تجهیزاتی که اعزام می‌شود توسط مردم و همکاران اهدا شده و هیچ‌کدام توسط شرکت توزیع تهیه نشده است.

وی ادامه داد: گروه‌های داوطلبی که برای حضور در کربلا اعزام شده‌اند نیز تمام هزینه سفر خود را پرداخت شخصاً پرداخت می‌کنند تا بتوانند تأمین برق که یکی از موضوعات زیربنایی در اسکان زائران اربعین است را به بهترین شکل انجام دهند.