تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745114
شناسه : 3745114
تاریخ :
فعالیت ۲۴ ساعته گمرک فرودگاه شهید بهشتی برای زائران اربعین اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: خدمات ویژه زائرانی که از مرز هوایی عازم زیارت اربعین هستند به‌صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه شهید بهشتی دنبال می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کوهستانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیین اقدامات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان در پیاده‌روی اربعین با تاکید بر اینکه وظیفه دولت در قبال پیاده‌روی اربعین تسهیلگری و هماهنگی برای خدمت بهتر به زائران کربلاست، اظهار کرد: گمرکات استان اصفهان مانند سال‌های گذشته براساس شیوه‌نامه خدمات گمرکی خدمت‌رسانی کرده و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به نظارت بر فرایندهای ورودی و خروجی کامیون‌ها، زائران و اقلام مصرفی موکب‌ها، افزود: آموزش‌های لازم به نیروهای گمرک داده شده و سالن اختصاصی نیز برای تسهیل این فرایندها تجهیز شده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان تصریح کرد: تشریفات گمرکی خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود تا خادمان اربعین در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند فعالیت خود را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۸ دستگاه کامیون در دو هفته گدشته تجهیزات و اقلام مصرفی مواکب را از سمت گمرکات انتقال داده‌اند و این روند در روزهای آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

کوهستانی تاکید کرد: خدمات ویژه زائرانی که از مرز هوایی عازم زیارت اربعین هستند به‌صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه شهید بهشتی دنبال می‌شود.