تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745106
شناسه : 3745106
تاریخ :
انتقام سخت ایران از رژیم صهیونیستی در راه است اقتصاد ایران: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)گفت: انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در پی اقدام این رژیم به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به عنوان مهمان جمهوری اسلامی در راه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت و گویی و در پاسخ به سوالی درباره ابعاد انتقام سخت تهران از رژیم صهیونیستی گفت: انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در پی اقدام این رژیم به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به عنوان مهمان جمهوری اسلامی در راه است.

وی افزود: رژیم سفاک و آدم‌کش باند تبهکار صهیونیستی بارها از خط قرمزها عبور کرده و اخلاق و حقوق‌بشر را بارها زیر پا گذاشته است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در ترور مهمان عزیز ما بدتر از دفعات قبل مرتکب جنایتی شد که رهبر عزیزمان نحوه تنبیه این رژیم سفاک را «انتقام سخت» تعیین کردند.

سردار علی شادمانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به خاطر این اقدام رژیم صهیونیستی، انتقام سخت خواهد گرفت؛ هم‌اینک ابعاد این اقدام در دست بررسی است و حتماً انجام خواهد شد.