تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745099
شناسه : 3745099
تاریخ :
زیرساخت‌های گردشگری شهر سعدآباد تقویت می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهر سعدآباد در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش خبرگزاری مهر، وحید جمالی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست با حجت‌الاسلام شهبازی امام جمعه شهر سعدآباد، مجموعه شهرداری و مسئولان محلی این شهر بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری این سعدآباد تاکید شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: مطالعه و بررسی اراضی دارای ظرفیت گردشگری برای واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، ایجاد سازه‌های آبی در بستر رودخانه و اعطای مجوز به منازل نزدیک به رودخانه برای بهره‌برداری با عنوان اقامتگاه سنتی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

وی ادامه داد: هم‌چنین در خصوص واگذاری تعدادی از غرفه‌های بازارچه شهرداری به هنرمندان و صنعتگران به منظور فعالیت در این زمینه نکاتی ارائه شد که مورد موافقت قرار گرفت.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد با رایزنی با معاونت میراث‌فرهنگی استان به منظور سامان‌دهی حمام و سد قدیم سعدآباد اعتبارات مورد نیاز در نظر گرفته شود.