تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3745093
شناسه : 3745093
تاریخ :
وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید نسبت به نهضت ملی متعهد باشد اقتصاد ایران: دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن متعهد باشد و برنامه‌های مطلوبی برای ارائه داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سیدجمال موسوی دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم که باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن متعهد باشد، گفت: امروز (یکشنبه، ۲۱ مردادماه) فرزانه صادق مالواجرد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی شده و طی روزهای ِآینده باید طرح‌های مربوطه از جمله نهضت ملی مسکن، راه‌های جاده‌ای، دریایی و ریلی به وزارت راه و شهرسازی را به کمیسیون تخصصی عمران ارائه کند تا بتوانیم با ارزیابی درست، وزیر شایسته این وزارتخانه را انتخاب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مسؤولیت وزارتخانه راه و شهرسازی سنگین و مهم خواهد بود، وزیر دولت چهاردهم باید فردی باشد که توانایی ساماندهی و مدیریت را داشته باشد.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: صادق مالواجرد به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در دوره محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در این وزارتخانه فعالیت داشته و به نظر می‌رسد با فراینده وزارت راه و شهرسازی آشنا است اما این موضوع به تنهایی کافی نیست.

وی گفت: وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن متعهد باشد و برنامه‌های مطلوبی برای ارائه کند.