تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3745078
شناسه : 3745078
تاریخ :
کتک زدن مردم با ادعای خارج کردن ارواح خبیث از بدن آنها! / دادگاه ویژه روحانیت ورود کند اقتصاد ایران: رییس سازمان نظام پزشکی کشور در واکنش به توهین آیت الله تبریزیان و تهییج مردم بر علیه خود اظهارات وی را توهین به مراجع دانست و خواستار برخورد قوه قضاییه و دادگاه ویژه روحانیت با وی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز، دکتر محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور در واکنش به اظهارات یکی از مدعیان طب اسلامی که در اظهاراتی تند و دور از شان رییس سازمان نظام پزشکی کشور را در فتوایی ناصبی و نجس خوانده بود، گفت:« این مدعی طب اسلامی محفل هایی ترتیب می دهد و پول های کلانی از مردم دریافت می کند و به آنها می گوید می خواهم ارواح خبیث را که باعث بیماری شما شده است را از بدن شما خارج کنم و اگر موفق به درمان بیمار نشود به وی می گوید روح تو مشکل داشته است! کلیپ این ادعاهای وی موجود است.»


وی درادامه گفت:«اگر نسبت هایی که این مدعی طب اسلامی به بنده داده است را بخواهیم واکاوی کنیم، من این نگاه را از مراجع گرفته ام. با این نسبت هایی که مدعی طب اسلامی به بنده داده است در واقع به این مراجع توهین کرده است و کار عجیبی است و باید قوه قضاییه و دادگاه ویژه روحانیت به این مسئله ورود پیدا کند.»


لازم به ذکر است آیت الله عباس تبریزیان(پدر طب اسلامی) محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را متهم به ناصبی و نجس بودن کرد و طب اسلامی را طب خداوند دانست. وی این طب را طب امام صادق دانست و دکتر محمد رییس زاده را به دلیل رد این روش طبابت، "ناصبی" دانست.


وی گفته است:«اگر صدای اعتراض شنیده نشود باید در مسلمان بودن مردم شک کرد» و مردم را دعوت به اعتراض علیه رئیس سازمان نظام پزشکی کرده است.