تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3745061
شناسه : 3745061
تاریخ :
سفر هیئت نظامی ایران برای بازدید از نمایشگاه نظامی روسیه اقتصاد ایران: معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نظامی روسیه وارد مسکو شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، هیئت عالیرتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) روز یکشنبه در پی دعوت وزارت دفاع روسیه از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فنی- نظامی موسوم به آرمی 2024 وارد مسکو شد.

سردار علی شادمانی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شرمیتووا مورد استقبال ژنرال ژیلا به نمایندگی از وزیر دفاع روسیه، حسین ملکی کاردار سفارت و ناخدایکم ستاد رضا خسروی مقدم وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو قرار گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در این سفر ضمن دیدار با مقامات ارشد دفاعی و نظامی روسیه، از جدیدترین فن‌آوری های رزمی به نمایش درآمده در نمایشگاه مجمع بین المللی فنی– نظامی روسیه موسوم به آرمی «ARMY 2024» در پارک پاتریوت در حومه مسکو بازدید خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این رویداد با هیأت‌های عالی رتبه نظامی سایر کشورها نیز دیدار و رایزنی خواهد داشت.ز

بنا بر اعلام وابسته نظامی ایران در مسکو، پیش از این وزیر دفاع فدراسیون روسیه از سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از نمایشگاه آرمی 2024 دعوت کرده بود که سردار شادمانی به نمایندگی از وی به روسیه سفر کرده است.

انتهای پیام/