تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745050
شناسه : 3745050
تاریخ :
تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۹ مدال به کار خود در آسیا پایان داد اقتصاد ایران: مسابقات روئینگ قهرمانی داخل سالن آسیا با کسب ۹ مدال برای تیم ایران به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ داخل سالن آسیا ۲۰ و ۲۱ مردادماه با حضور ورزشکاران ۱۲ کشور تایلند، ژاپن، کره، مالزی، اندونزی، هنگ‌کنگ، عربستان، عراق، پاکستان، سریلانکا، هند و ایران در پنانگ مالزی برگزار شد.

هانیه خرسند، آیگین کریمی، هیوا افضلی، سارا فخری در بخش بانوان و امیرحسین محمودپور بخش آقایان ترکیب تیم ملی روئینگ داخل سالن را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

فرزین رضایی به عنوان مربی به همراه رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی به عنوان سرپرست، هدایت این تیم را در این دوره از رقابت‌ها به عهده دارند.

در ادامه مسابقات، ورزشکاران ایران در ۳ ماده به رقابت پرداختند.

در ماده میکس ۲۰۰۰ متر آیگین کریمی و امیرحسین محمودپور با زمان ۶:۵۹ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این ماده تیم‌های کره و مالزی دوم و سوم شدند.

در ماده دونفره بانوان تیم هانیه خورسند و سارا فخری با زمان ۷:۲۱ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت هند در جایگاه دوم دوم و کره در رده سوم قرار گرفتند.

در ماده چهار در ۵۰۰ متر بانوان آیگین کریمی، هیوا افضلی، هانیه خورسند و سارا فخری با زمان ۶:۳۹:۰۹ دقیقه مدال طلا و تیم های پاکستان و مالزی نقره و برنز به دست آوردند.

به این ترتیب تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود در رقابت‌های روئینگ قهرمانی داخل سالن آسیا پایان داد.