تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3745043
شناسه : 3745043
تاریخ :
پیگیری مهر جواب داد؛ فروش بلیت‌ چارتری اربعین متوقف شد اقتصاد ایران: بر اساس گزارش مهر، بساط فروش بلیت چارتری در بازه زمانی اربعین توسط تعدادی از سایت‌ها برچیده شد و هم‌اکنون هیچ‌یک از سایت‌ها امکان فروش بلیت چارتری در بازه زمانی ذکر شده را ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و در این بازه زمانی بسیاری از عاشقان حسینی به نجف اشرف و بغداد سفر می‌کنند، بر همین اساس بناست پروازهای اربعین از ۲۴ مردادماه به صورت رسمی آغاز شود و پیش فروش بلیت پروازها با قیمت مصوب، یعنی بلیت رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان در بازار عرضه شود.

روز گذشته خبرگزاری مهر، گزارشی مبنی براینکه تعدادی از سایت‌های فروش بلیت درحال عرضه بلیت چارتری در بازه زمانی اربعین هستند اما از سوی دیگر سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از ممنوعیت فروش بلیت چارتری در بازه زمانی اربعین خبر داد و اعلام کرد: همه قراردادهای چارتری بین شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کنندگان در بازه زمانی اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیت اربعین توسط چارتر کنندگان ممنوع است.

برخی از سایت‌های فروش بلیت تا روز گذشته همچنان در حال تخلف در خصوص فروش بلیت چارتری در بازه اربعین بودند اما طبق گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواپیمایی کشور نسبت به جلوگیری از این تخلف اقدام کرد و بساط فروش بلیت چارتری در اربعین برچیده شد.

براساس پیگیری و بررسی خبرنگار مهر از سایت‌های فروش بلیت، هیچ‌یک از سایت‌ها امکان فروش بلیت چارتری در بازه زمانی اربعین را ندارند.

سایت‌های فروش بلیت‌ چارتری اربعین نقره داغ شدند