تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3745042
شناسه : 3745042
تاریخ :
۲۰ هزار متر چاه‌های نفت و گاز حفاری شد اقتصاد ایران: حفارمردان مدیریت عملیات خشکی-۱ شرکت ملی حفاری ایران در چهار ماه نخست امسال موفق به حفر ۲۰ هزار و ۴۹ متر چاه نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز کشور شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، غلامرضا محمودی، مدیر عملیات حفاری خشکی -۱ این شرکت، گفت: این مدیریت ۲۳ دستگاه حفاری سبک و سنگین را تحت سرپرستی دارد که در مناطق مختلف نفت‌خیز کشور در چرخه عملیات هستند.

وی افزود: با کاربست دکل‌های حفاری در چهار ماه گذشته، حفاری و تکمیل هفت حلقه چاه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت مناطق مرکزی انجام شد.

مدیر عملیات حفاری خشکی -۱ شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به گرمای طاقت‌فرسای تابستان امسال و سختی‌ها و دشواری کار حفاری بیان کرد: با وجود شرایط اقلیمی و گرمای کم‌سابقه، کارکنان سخت‌کوش این مدیریت به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه تلاش می‌کنند به‌نحو مطلوب پاسخگوی برنامه‌های صنعت نفت در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید باشند.

محمودی گفت: از تعداد چاه‌های تکمیل‌شده در این مدت سه حلقه توسعه‌ای و چهار حلقه تعمیری بوده است که از شمار چاه‌های توسعه‌ای دو حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی مارون در مناطق نفت‌خیز جنوب در استان خوزستان تکمیل و تحویل کارفرما شد.

وی افزود: از چهار حلقه چاه تعمیری نیز دو حلقه در میدان نفتی اهواز و یک حلقه در میدان نفتی پازنان در موقعیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و یک حلقه در میدان گازی شانول در استان فارس در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی تکمیل و عملیاتی شد