تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3745023
شناسه : 3745023
تاریخ :
محکومیت های تعزیرات در حوزه درمان سنگین است اقتصاد ایران: رشت-مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با پزشکان متخلف گفت: محکومیت های تعزیرات حکومتی در حوزه درمان سنگین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امینی ظهر یکشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر گیلان ضمن دیدار با مدیریت و تحریریه این مجموعه خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان ادارات در انجام هر چه بهتر امورات هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به نظارت ویژه دستگاه‌های خدمات رسان از سوی این اداره کل بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های تعزیرات حکومتی است.

امینی با اشاره به اینکه نقش نظارتی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هم صورت می‌گیرد، گفت: تعزیرات حکومتی در بخش‌های مختلف نقش نظارتی دارد و هر گونه تخلفی مشاهده کنیم با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همه رسیدگی‌های تعزیرات حکومتی رایگان است، افزود: گزارش‌های مردمی از تخلفات سازمان‌ها و نهادها به صورت جدی، سریع و رایگان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با پزشکان متخلف بیان کرد: محکومیت‌های تعزیرات حکومتی در حوزه درمان سنگین است.