تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3745005
شناسه : 3745005
تاریخ :
آذرپیرا به نشان برنز رسید/پایان کار کشتی آزاد با ۳ نقره و یک برنز اقتصاد ایران: امیرعلی آذرپیرا در مرحله رده بندی مقابل «کایل اسنایدر» پیروز میدان شد و به نشان برنز المپیک پاریس رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در مرحله رده بندی رقابت‌های کشتی آزاد وزن ۹۷ کیلوگرم سی و سومین دوره بازی‌های المپیک پاریس، امروز یکشنبه امیرعلی آذرپیرا از ایران به مصاف «کایل اسنایدر» از آمریکا رفت و ۴ بر یک پیروز شد و به مدال برنز رسید.

پیش از این آذرپیرا در مرحله شانس مجدد به مصاف «علیشیر یرگالی» از قزاقستان رفت که این مبارزه با نتیجه ۶ بر یک به سود آذرپیرا به پایان رسید و او توانست به مرحله رده بندی راه پیدا کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با احمد «تاج الدینوف» قهرمان جهان از بحرین مبارزه کرد که در این دیدار آذرپیرا با نتیجه ۳ بر ۴ مغلوب حریف خود شد. آذرپیرا در شرایطی می‌توانست راهی مرحله شانس مجدد شود که حریفش «تاج الدینوف» فینالیست می‌شد که او با نتیجه ۶ بر ۴ از سد «کایل اسنایدر» آمریکایی گذشت و راهی فینال شد و با توجه به این نتیجه امیرعلی آذرپیرا هم راهی گروه بازنده‌ها شد.

آذرپیرا در مرحله رده‌بندی به مصاف «کایل اسنایدر» رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید و به مدال برنز المپیک رسید.

کشتی آزاد ایران با ۵ نماینده راهی المپیک شد که پیش از این حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و حالا امیرعلی آذرپیرا هم توانست به مدال برنز برسد. یونس امامی دیگر نماینده کشتی آزاد بود که از دور رقابت‌ها کنار رفت.