تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3745001
شناسه : 3745001
تاریخ :
مقاومت فلسطین نظامیان ارتش اسرائیل را در غزه هدف قرار داد اقتصاد ایران: مقاومت فلسطین اعلام کرد که تجمع و تجهیزات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که تجمع و تجهیزات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز اعلام کرد که نظامیان و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را که در حال نفوذ به شمال شرقی شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه بودند، هدف حمات خمپاره‌ای قرار داده است.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده است.

در همین راستا، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز دیروز اعلام کرد که رزمندگان این گردان‌ها نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با موشک‌های 107 هدف قرار دادند. القسام از وقوع آتش‌سوزی در این منطقه خبر داد.

 القسام همچنین در عملیاتی دیگر یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع  D9 را در منطقه زلاطه در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین 105 هدف قرار داد.

رزمندگان گردان‌های القسام دیروز در محله تل السلطان در غرب رفح نیز از فاصله صفر با نظامیان رژیم صهیونیستی وارد درگیری‌های شدیدی شدند.

شاخه نظامی جنبش حماس دیروز در عملیاتی دیگر گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را که در بیمارستان اندونزیایی در محله تل السلطان در غرب رفح سنگر گرفته بودند، با راکت ضد استحکامات TBG و راکت‌های ضد نفر هدف قرار دادند که در این عملیات همه نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند و بالگردهای اسرائیلی برای انتقال آن‌ها در آن منطقه به پرواز درآمدند.

انتهای پیام/