تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3744988
شناسه : 3744988
تاریخ :
واکنش جبهه مردمی به اظهارات «اسرائیل کاتس» درباره جنین اقتصاد ایران: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، اظهارات گستاخانه وزیر خارجه رژیم اشغالگر مبنی بر بمباران اردوگاه جنین و تکرار سناریو ویرانی غزه در این اردوگاه را بیانگر نیت شوم صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری دانست و تاکید کرد مردم فلسطین این توطئه‌ها را شکست می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در واکنش به اظهارات گستاخانه «اسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم اشغالگر درباره بمباران اردوگاه جنین در کرانه باختری، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این صحبت‌های گستاخانه بیانگر قصد پنهان و شوم صهیونیست‌ها برای تشدید تجاوزات علیه این اردوگاه است.

اداره امور آوارگان و حق بازگشت در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این زمینه تاکید کرد: درخواست این وزیر جنایتکار صهیونیست برای تخلیه اردوگاه جنین از غیرنظامیان و آواره کردن آنها، به منظور آماده سازی جهت بمباران این اردوگاه، نشان دهنده ماهیت استعماری است که ریشه در پروژه جنایتکارانه صهیونیستی دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: صهیونیست‌ها به دنبال نسل کشی و پاکسازی نژادی مردم غزه بوده و سعی در توجیه جنایات مستمر خود علیه ملت ما به ویژه در اردوگاه‌ها دارند. این اظهارات گستاخانه وزیر جنایتکار صهیونیست، نشان‌دهنده قصد اشغالگران برای تشدید تجاوزات به اردوگاه‌های فلسطینی در کرانه باختری به ویژه اردوگاه جنین است و نشان می‌دهد که اشغالگران به دنبال به راه انداختن یک کمپین نسل کشی و ویرانی علیه جنین، مشابه جنایت‌هایی که در غزه مرتکب می‌شوند، هستند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: هدف قرار دادن اردوگاه‌های فلسطینی یک سیاست کثیف و سیستماتیک توسط رژیم اشغالگر است که از زمان آغاز اشغالگری خود در اراضی فلسطین تاکنون، برای تکمیل نسل کشی مردم فلسطین و از بین بردن حق بازگشت آنها، از این سیاست استفاده می‌کند.

این بیانیه افزود: اردوگاه‌ها تنها محل تجمع مردم فلسطین نیستند؛ بلکه مراکز پیشرفته مقاومت و استواری مردم ما در سرزمین خود هستند. از دل این اردوگاه‌ها قهرمانانی ظهور کردند که در برابر اشغالگران ایستادند و از حقوق مردم فلسطین دفاع کردند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تصریح کرد: اظهارات جنایتکارانه و گستاخانه وزیر خارجه رژیم اشغالگر، مدرکی مستند برای محکوم کردن این رژیم بوده و باید به دادگاه‌های بین‌المللی ارجاع داده شود تا اطمینان حاصل کنیم که این قاتلان و جنایتکاران جنگی از مجازات مصون نخواهند ماند.

در پایان این بیانیه آمده است: همه توطئه‌های صهیونیست‌ها برای هدف قرار دادن اردوگاه‌های فلسطینی شکست خورده است. اردوگاه‌های ما در کرانه باختری، قلعه‌های تسخیرناپذیری هستند که اراده و استواری مردم فلسطین را نشان می‌دهند و رژیم اشغالگر هرگز نمی‌تواند حق بازگشت فلسطینی‌ها را از آنها بگیرد.

این بیانیه بعد از آن صادر شد که امروز وزیر خارجه رژیم اشغالگر در اظهاراتی گستاخانه طی دیدار با گروهی از شهرک نشینان صهیونیست گفت: اسرائیل باید کاری که در غزه می‌کند را در اردوگاه جنین در کرانه باختری تکرار کند.

این وزیر فاشیست صهیونیست خواستار آوارگی ساکنان اردوگاه جنین شده و گفت که باید با این اردوگاه، همانند غزه برخورد شود.

در زمان حاضر، در شرایطی که اشغالگران هم‌زمان با جنگ غزه، حملات وحشیانه به کرانه باختری را هم تشدید کرده‌اند و این منطقه به شکل شبانه‌روزی شاهد درگیری‌های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی است، کرانه باختری به پادگان نظامی ارتش و شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی‌ای که شبانه‌روز فلسطینی‌ها را تعقیب می‌کنند، تبدیل شده است.

علاوه بر آن، صهیونیست‌ها 700 ایست بازرسی نظامی در کرانه باختری ایجاد کرده‌اند و محاصره اقتصادی علیه فلسطینیان در این منطقه هم بیداد می‌کند. شرایط غیرانسانی که اشغالگران برای اسرای فلسطینی از کرانه باختری ایجاد کرده‌اند، هم یکی دیگر از عوامل انفجار اوضاع مقابل اسرائیل در کرانه باختری است.

انتهای پیام/