تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744967
شناسه : 3744967
تاریخ :
دغدغه استقلال برطرف شده است/ مسئولان با یک معضل مبارزه کنند اقتصاد ایران: عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال از مسئولان این باشگاه خواست اجازه ندهند برخی در فضای مجازی علیه این تیم حاشیه سازی کنند و تمرکز را از کادر فنی و بازیکنان برای فصل آینده بگیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین فرزامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارزیابی وضعیت آبی پوشان چند روز مانده به شروع رقابت های لیگ برتر، گفت: استقلال این روزها تمام تمرکزش برروی جذب بازیکنان جدید است و کادر فنی تلاش می کند تا بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان را برای استقلال به خدمت بگیرد و انصافا نفرات خوبی را جذب کرده است.

وی در ادامه گفت : فصل پیش از کمبود بازیکن خصوصا در خط میانی ضربه خوردیم و شاید یکی از دلایل قهرمان نشدن استقلال همین مسئله بود. در گذشته هافبک های طراحی چون جباری ، جباروف، تیموریان و حتی خود نکونام را داشتیم ولی در حال حاضر استقلال در خط هافبک شرایط خوبی ندارد و با توجه به حضور در سه تورنمنت حساس خصوصا لیگ نخبگان آسیا باید در تمام خطوط بازیکنان بزرگ داشته باشیم تا مقابل حریفان به مشکل بر نخوریم.

فرزامی در خصوص وضعیت مدیریت این باشگاه که در سال های اخیر نوسان زیادی داشته است گفت: استقلال در سال های پس از انقلاب مدیران زیادی بخود دیده و این تغییر زیاد در مدیریت باشگاه نه تنها مفید نبوده بلکه به استقلال هم ضربه زده است . اگرچه برای سمیعی آرزوی موفقیت داریم اما باید بپذیریم مدیریت در استقلال دشواری های خودش را دارد و مدیر عامل جدید باید از تجربه مدیران لایقی که در استقلال بودند کمک بگیرد. با آنها بطور مستمر جلسه برگزار کند تا بتواند در کار مدیریتی استقلال موفق باشد ضمن اینکه با کادر فنی و بازیکنان تعامل خوبی داشته باشد تا شاهد یک مجموعه صمیمی و یک دل باشیم که این وحدت و همدلی میتواند موفقیت است استقلال را تضمین کند .

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در خصوص جذب بازیکنان خارجی هم گفت: سخت ترین کار در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی است که متاسفانه ضربات زیادی به باشگاهای ما زده است و تنها ضرر مالی روی دست تیم های ما گذاشته است. بنابراین کادر فنی باید وسواس زیادی برای انتخاب بازیکنان خارجی داشته باشد. در طول چند فصل اخیر استقلال بازیکنان خارجی خوبی جذب کرد که برای تیم مفید بودند و امیدوارم این روند برای فصل پیش رو هم ادامه داشته باشد.

فرزامی با انتقاد از فضای مجازی که اخبار کذب علیه استقلال به خورد هواداران داده و آنها را دچار نگرانی می کنند گفت : متاسفانه فضای مجازی نظارت دقیق ندارد و هر کس هرچه دلش می خواهد انجام می دهد و این باعث تشویش و نگرانی هواداران می شود و گاهی کار به جایی می رسد که بعضی از هواداران تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و اخبار کذب را باور می کنند. باید امیدوار باشیم مسوولان با دقت بیشتری فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برخوردی قاطعانه داشته باشند.

فرزامی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در این روزهای حساس نیاز به آرامش و تمرکز دارد. تیم باید خوب بسته شود تا حضوری پر قدرت در لیگ برتر ،جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا داشته باشد. کادر فنی هم باید از اردو و تمرینات بهترین استفاده را در جهت هماهنگی تیم انجام داده تا با برگزاری چند بازی تدارکاتی مناسب تا قبل از شروع لیگ خود را آماده کرده تا به اهدافی که در سر دارد برسد.