تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744960
شناسه : 3744960
تاریخ :
شناسایی و قطع انشعاب غیرمجاز در یکی از ادارات شهر بیرجند اقتصاد ایران: بیرجند- مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت: یک مورد انشعاب غیرمجاز از یکی از ادارات شهر بیرجند توسط همکاران شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی صورت جلسه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام خسروی بیژائم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پایش انشعابات و شناسایی انشعابات غیر مجاز در شهر بیرجند بررسی میدانی توسط همکاران واحد مشترکین انجام شد.

وی افزود: در همین راستا تعداد یک مورد انشعاب غیرمجاز از یکی از ادارات شهر بیرجند توسط همکاران شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی صورت جلسه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند در خصوص وضعیت توسعه شبکه آب شهرک جدید در حال احداث روستای بیجار بیرجند نیز بیان کرد: از شهرک جدید در حال احداث روستای بیجار با توجه به پیگیری‌های شورا مبنی بر توسعه شبکه و آبرسانی به واحدهای جدید اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین قطعی و افت فشار مداوم آب در نقاط مرتفع روستا و مسیرهای نیازمند اصلاح شبکه به دلیل فرسودگی و تراکم اتفاقات، بازدیدی با مشاور و پیمانکار صورت گرفت.

وی افزود: تأسیسات فعلی جوابگوی تأمین آب روستا خصوصاً در روزهای تعطیل نبوده و باید احداث مخزن ذخیره با حجم مناسب (مخزن فعلی ۴۰ متر مکعب) و در رقوم ارتفاعی بالاتر با توجه به واگذاری حدود ۱۰ فقره انشعاب در سنوات قبل به املاک واقع در ارتفاعات (اختلاف ارتفاع ناچیز با مخزن موجود)، زون بندی شبکه و تقویت ایستگاه پمپاژ انجام شود.