تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744948
شناسه : 3744948
تاریخ :
کیفیت نان در «سیراف» رضایت بخش نیست/ لزوم افزایش نظارت‌ها اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه کیفیت نان در بخش سیراف رضایت بخش و قابل قبول نیست گفت:نظارت ها باید افزایش یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام محمد صادق عاشوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت نان در بخش سیراف رضایت بخش و قابل قبول نیست جا دارد برای کیفیت مطلوب نظارت‌ها افزایش یابد

امام جمعه بخش سیراف افزود: مسؤلان باید در جهت جلب رضایت عمومی در حوزه کمیت و کیفیت نان تلاش کنند،

وی گفت: متأسفانه نظارت جدی بر روند کار نانوایی‌ها و همینطور برخورد قاطع با نانوایی متخلف صورت نمی‌گیرد و مردم به شدت گله مند هستند و بر همین اساس از فرمانداری و بخشداری رسیدگی سریع و جدی به بحث نان و برخورد قانونی با متخلفان را می‌خواهیم.

امام جمعه بخش سیراف اضافه کرد: نانوایان، جامعه زحمتکش و عموماً منصفی هستند و ضرورت دارد که با اندک کسانی که تخلف کرده و نان آنها کیفیت لازم را ندارد برخورد شود.

وی ادامه داد: قرآن کریم در سوره مطففین نسبت به کم فروشی در داد و ستدهای اقتصادی هشدار می‌دهد و می‌فرماید وای بر کم فروشان و از آیات قرآن نیز به خوبی استفاده می‌شود که مسئله کم فروشی موجب به هم خوردن نظام اقتصادی می‌شود و نزول عذاب الهی را در پی خواهد داشت.

عاشوری بیان کرد: بدیهی است که یک از مصادیق خوردن مال از راه باطل، کم فروشی است.