تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3744933
شناسه : 3744933
تاریخ :
تخصیص ۲ همت به راه‌آهن اردبیل - میانه در دولت سیزدهم اقتصاد ایران: عضو کمیسیون عمران مجلس از تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم اظهار داشت: عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه زیرساخت و حمل‌ونقل قابل دفاع است و در بخش مسکن برای بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی در طول سه سال گذشته زمین تأمین شده که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: همچنین بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است که البته مشکلات و موانع واقع در مسیر ساخت این واحدها بین دستگاهی و مربوط به وظایف سایر بخش‌های مرتبط با تأمین منابع مالی و غیره است.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در ادامه بیان‌داشت: در دولت سیزدهم افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه راه‌آهن اردبیل تخصیص یافت که هم اکنون بیش از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بدری یادآور شد: راه آهن اردبیل- میانه قرار بود امسال به بهره برداری برسد، اما به دلیل شهادت رئیس جمهوری به تعویق افتاد و عملکرد این وزارتخانه در زمینه رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی راه‌ها و همچنین نوسازی ناوگان ریلی نیز قابل دفاع است.