تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3744915
شناسه : 3744915
تاریخ :
ارائه خدمات توانبخشی رایگان به کودکان کم توان و ناتوان جسمی حرکتی در بیمارستان نورافشار اقتصاد ایران: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، با حضور در بیمارستان نورافشار از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، بیمارستان نورافشار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و هیئت همراه با حضور در بیمارستان نورافشار از بخش های توانبخشی، فیزیوتراپی، پزشکی ورزشی، آب درمانی و کاردرمانی بازدید کرد.

همچنین در نشستی که پیش از این بازدید برگزار شد، فتانه عابدی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به ظرفیت های بخش های مختلف به ویژه مرکز توانبخشی کودکان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات توانبخشی به کودکان کم توان و ناتوان ذهنی و حرکتی به صورت کاملا رایگان در این مرکز، زمینه مساعدی برای همکاری‌های دوجانبه بین معاونت درمان جمعیت هلال احمر و بیمارستان به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده و تسهیل در ارائه آن به مراجعین است.

حمیدرضا دهقان، نیز با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: خدمات کارکنان این بخش در جهت رفع مشکلات کودکان نیازمند به رسیدگی، ارزشمند و قابل تقدیر است.