تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3744914
شناسه : 3744914
تاریخ :
رفع چروک پیشانی؛ روش قطعی از بین بردن چین و چروک پیشانی اقتصاد ایران: آیا شما نیز با گذر سن دچار افزایش چین‌وچروک در صورت به‌ویژه در پیشانی شده‌اید؟ داشتن پوستی صاف و بدون چروک در سنین بالا، آرزوی هر فردی است. دستگاه‌ها و تکنیک‌های متنوعی برای رفع چین‌وچروک وجود دارد که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد و خاص خود را دارند. البته به یاد داشته باشید که چروک‌ها با این روش‌های نوین با دو هدف درمان و زیبایی انجام می‌شود. ما نیز در این مقاله برخی از تکنیک‌ها و دستگاه‌های روز دنیا را برای ررفع چروک پیشانی به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت، روش زیبایی خود را انتخاب کنید

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فناوری هایفو؛ انقلابی در درمان چین‌وچروک‌های صورت

استفاده از هایفو یک یکی از بهترین روش از بین بردن چروک پیشانی به‌صورت غیرتهاجمی است. این دستگاه با استفاده از امواج اولتراسوند، گرما و انرژی را به لایه‌های عمیق پوست می‌رساند تا فرآیند کلاژن‌سازی آغاز شود.

این امواج به‌صورت کاملا متمرکز و در یک عمق مشخص و کانونی، توانایی نفوذ به عمق دلخواه در بدن، بدون آسیب به بافت‌های سطحی را دارد. ماندگاری جوانسازی و بهبود چین‌وچروک با دستگاه هایفو، بین یک الی سه سال است. این فناوری علاوه‌بر کاهش چین‌وچروک، باعث لیفتینگ صورت و سفتی آن می‌شود.

رفع چروک پیشانی؛ روش قطعی از بین بردن چین و چروک پیشانی

دستگاه C02 فرکشنال؛ یکی از روش های از بین بردن چروک پیشانی

از بین بردن چروک پیشانی با لیزر فرکشنال یکی دیگر از روش‌های غیرتهاجمی است باعث تحریک کلاژن‌سازی و بازسازی سلولی می‌شود. با بهره‌مندی از این روش در یک جلسه، چین‌وچروک‌های پیشانی را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

استفاده از این دستگاه راهکاری موثر مخصوصا برای درمان سریع چین‌وچروک‌های ریز و کم‌عمق پیشانی است. از دیگر کاربردهای دستگاه لیزر CO2 از بین بردن کک و مک است و باعنوان دستگاه لیزر کک و مک نیز شناخته می‌شود. این دستگاه برای درمان اسکار آکنه، شلی، لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از آفتاب نیز استفاده می‌شود.

دستگاه آر اف؛ مجهزترین دستگاه برای از بین بردن چین و چروک پیشانی

دستگاه RF، بهترین روش درمان چین چروک پیشانی صورت است. دستگاه آر اف با ترکیب انرژی فرکانس رادیویی با فناوری میکرونیدلینگ، جراحت‌های بسیار ریزی را روی پوست ایجاد می‌کند تا باعث قرمزی و تحریک پوست و تولید کلاژن و الاستین شود.

تحریک کلاژن‌سازی و گرما حاصل از انرژی فرکانس آر اف باعث رفع چروک پیشانی می‌شود. سیستم خنک‌کننده این دستگاه مجهز، دمای سطح پوست را پایین می‌آورد تا انتقال حرارت بیشتری زیر پوست وارد شود؛ بدین‌ترتیب زیباجو در حین درمان چین چروک پیشانی با درد کمتری مواجه می‌شود.

تزریق ژل فیلر؛ راهی برای جوانسازی به‌همراه از بین بردن چروک‌های صورت

تزریق فیلر، بهترین نتیجه را برای از بین بردن خطوط پیشانی را دارد. فیلرهای پوستی نوعی تزریق غیرجراحی هستند که حاوی محلول هیالورونیک اسید بوده و همه خطوط پیشانی را از بین می‌برد. در ابتدا پزشک برای تزریق فیلر صورت، میزان دوز ژل تزریقی را تعیین می‌کند. سپس با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی، سطح پیشانی را بی‌حس نموده و با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز استریل، شروع به تزریق می‌نماید.

این روش جوانسازی علاوه‌بر حجم‌دهی به پیشانی، موجب شادابی، جوانی و کلاژن‌سازی خواهد شد. همچنین تزریق فیلر به پیشانی باعث ایجاد تقارن در صورت و بهبود فرم پیشانی خواهد شد که درصورت نارضایتی بیمار، قابل تخلیه و تغییر نیز خواهد بود.

رفع چروک پیشانی؛ روش قطعی از بین بردن چین و چروک پیشانی

از بین بردن سریع چروک پیشانی با تزریق بوتاکس

بوتاکس یک فرآیند زیبایی تزریقی است که برای رفع چروک‌ پیشانی از سم بوتولونیم استفاده می‌کند. این سم موجب فلج شدن موقت عضلات پیشانی می‌شود. بوتاکس عملکردی مسدود کننده دارد که ارتباط بین عصب و عضله را قطع می‌کند.

با تزریق بوتاکس به عضلات پیشانی، انقباض عضلات کاهش یافته و چین‌وچروک‌های ناحیه موردنظر کاهش یافته. برای انجام این روش، پزشک بعد از بررسی اولیه و تعیین دوز از کرم بی‌حسی استفاده می‌کند و با استفاده از سوزن بسیار ریز، میزان دوز موردنیاز بوتاکس را به پیشانی تزریق می‌کند.

انجام انواع خدمات زیبایی برای جوانسازی و رفع چین‌وچروک در کلینیک تخصصی الف

با بالا رفتن سن دغدغه جوانسازی پوست افزایش می‌یابد و به‌این‌ترتیب افراد به‌دنبال بهترین روش از بین بردن چروک پیشانی و سایر نواحی صورت خواهند بود. استفاده از فناوری‌های نوین مانند هایفو، آر اف، تزریقات و لیزر برای کارهای زیبایی مانند درمان چروک پیشانی افزایش یافته.

تزریق فیلر یکی از راهکارهای سریع از بین بردن چروک های پیشانی است که نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. نتایج مثبت انواع دستگاه‌های پیشرفته که برای چروک پیشانی، درمان واریس و ترک پوستی ناشی از چاقی پس از دو الی سه هفته نمایان می‌شود و اطلاعات بیان شده در این مطلب روش‌های موثر و ماندگار برای درمان چروک صورت هستند.

کلینیک الف با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته مانند هایفو، لیزر و تزریق بوتاکس، بهترین خدمات را خدمت شما ارائه می‌دهند. پزشکان و متخصصان ماهر این مرکز با بررسی نوع پوست شما، بهترین روش زیبایی را به شما توصیه می‌کنند و مشاوره‌های لازم را برای جوانسازی پوست ارائه می‌دهند. در مرکز تخصصی الف، ما با مشاوره رایگان پیش از هر اقدام زیبایی، به نیازها و خواسته‌های شما اهمیت می‌دهیم و با تخصص خود شما را راهنمایی می‌کنیم.