تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744905
شناسه : 3744905
تاریخ :
یحیی گل محمدی دوشنبه در تمرین فولاد حاضر می‌شود اقتصاد ایران: با اعلام مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان، یحیی گل محمدی از روز دوشنبه در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، یحیی گل محمدی که در نیم فصل اول هدایت پرسپولیس را عهده دار بود، به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان انتخاب و معرفی شد.

در همین خصوص تمرینات این تیم زیر نظر گل محمدی برگزار شد و بازیکنان مدنظر او هم توسط مدیریت فولاد جذب شدند. امروز یکشنبه ۲۱ مرداد خبری در فضای مجاز منتشرشد مبنی بر اینکه گل محمدی از مسئولان فولاد خوزستان ناراحت است و به تهران برگشته و حتی شایعه فسخ قرارداد این مربی نیز مطرح شد اما اسماعیل حاجی زاده مدیر تیم فوتبال فولاد در گفت و گو با مهر این موضوع را تکذیب کرد.

حاجی زاده در این خصوص اظهار داشت: روز جمعه بازی تدارکاتی با استقلال خوزستان برگزار کردیم و از قبل هم اعلام کرده بودیم که روز یکشنبه که امروز باشد تمرین تیم تعطیل است. معمولاً بعد از انجام یک بازی تدارکاتی، فردای آن تمرینات ریکاوری خواهیم داشت و روز بعد از آن تعطیل می‌شود.

او ادامه داد: طبق برنامه از پیش تعیین شده، گل محمدی بعد از بازی با استقلال خوزستان راهی تهران شد و روز دوشنبه ساعت ۱۷ وارد خوزستان خواهد شد.

حاجی در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی قهر کرده است و اینکه قصد دارد قرارداد خود را فسخ کند، گفت: این موضوع شایعه است و صحت ندارد.

مدیر تیم فولاد در رابطه با شرایط این تیم خاطر نشان کرد: یک اردو در دبی امارات داشتیم و پس از آن هم یک بازی خوب تدارکاتی داشتیم. تمامی بازیکنان از روحیه بسیار عالی برخوردار هستند و در تمرینات عملکرد خوبی دارند و نمایش آنها مقابل استقلال خوزستان هم امیدوار کننده بود. شک نکنید که در این فصل یک فولاد متفاوت نسبت به سال‌های قبل مشاهده خواهید کرد.

او افزود: ما سعی می‌کنیم تا یک بازی زیبا، جذاب و خوزستانی پسند از خود ارائه دهیم. هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل باشگاه فولاد) در حال مذاکره با برخی از بازیکنان خارجی برای جدایی از تیم است و شرایط جدایی آنها با بازیکنان ایرانی بسیار متفاوت خواهد بود.