تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744898
شناسه : 3744898
تاریخ :
۷۰۰۰ ویزیت پزشک متخصص در کلینیک دولتی گناوه ارائه شد اقتصاد ایران: بوشهر- رییس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در چهارماهه نخست سال جاری ،بیش از هفت هزار ویزیت پزشک متخصص در کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) ارائه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) در مرکز شهر گناوه وابسته به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با تعرفه دولتی در تمامی ایام در کشیک‌های صبح و عصر فعال و آماده ارائه خدمات تخصصی به مردم شریف شهرستان است.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه افزود: تعداد ۳۶ متخصص در ۱۵ حوزه تخصصی پزشکی شامل اطفال، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، پوست، مو و زیبایی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، قلب و عروق، اعصاب و روان، جراح مغز، اعصاب، دیسک و ستون فقرات، متخصص مغز و اعصاب، عفونی، طب اورژانس و داروساز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه مشغول به ارائه خدمت هستند.

وی گفت: این مرکز تنها فاقد متخصص گوش و حلق بینی بوده و تلاش‌ها در جهت جذب این تخصص نیز در حال انجام است.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه ضمن بیان ارتقا فرایند ها و افزایش رضایتمندی در کلینیک تخصصی گناوه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در راستای ارتقا کیفیت خدمات در این کلینیک، اقدامات اصلاحی متعددی در دستور کار قرار گرفت که معرفی مسئول جدید و با تجربه، ارتقا هتلینگ و امکانات رفاهی، زیباسازی فضا، استقرار نوبت‌دهی آنلاین، نظام ارجاع، افزایش ساعات کاری حضور و روز کارکرد متخصص‌های کشیک از جمله این اقدامات است.

فخرایی ادامه داد: جهت سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی گسترده و دولتی، کارشناس تغذیه و روان‌شناس جهت انجام مشاوره‌های تغذیه و روان‌شناسی به مجموعه کلینیک تخصصی اضافه‌شده است و در روزهای آینده شاهد استقرار پرستار جهت انجام خدمات پرستاری اعم از تزریقات، سرم‌درمانی، آتل و گچ گیری نیز خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و پشتیبان شاغل در کلینیک تخصصی خاطرنشان کرد: کلینیک دیابت، ویژه بیماران دیابتی در روزهای سه‌شنبه هر هفته در نوبت صبح در محل کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) فعال بوده و آماده ارائه خدمات رایگان به بیماران دیابتی مانند مشاوره تغذیه، ویزیت‌های تخصصی داخلی، قلب، چشم و … در صورت نیاز و راهنمایی‌های لازم در جهت کنترل بهتر قند خون و علائم ناشی از این بیماری است.