تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744876
شناسه : 3744876
تاریخ :
۷۲ درصد از سرقت‌ها در دلیجان کشف شد اقتصاد ایران: دلیجان- فرمانده نیروی انتظامی دلیجان گفت: امسال بیش از ۷۲ درصد از سرقت‌ها در این شهرستان کشف شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ملک حسین چگنی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی دلیجان در پنج ماهه امسال افزود: در این بازه زمانی بیش از ۶۹ کیلو و ۷۸۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲۵ نفر دستگیر شدند همچنین ۱۱۴ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۲ نفر سارق شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دلیجان تصریح کرد: همچنین در سال جاری ۵۰۳۸ تماس از سوی شهروندان برای مأموریت‌های ۱۱۰ برقرار شد که بیش از ۹۰ درصد آن عملیاتی شدند که این مهم نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در این مجموعه است.

چگنی از رشد ۱۹ درصدی کشف کالا در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی در این بازه زمانی ۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۱۱ هزار و۴۴۷ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۶۲ نفر قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

وی ادامه داد: در پنج ماهه امسال در راستای مدیریت بر صنوف طی بازدیدهایی که صورت گرفت ،۶ واحد به علت تخلفات صنفی و بهداشتی مهر و موم و به تعدادی از صنوف نیز تذکر و اخطار کتبی ابلاغ شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: با تلاش و پیگیری مأموران نیروی انتظامی بیش از ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف و بسیاری از مال باختگان به اموال خود دست یافتند و تعدادی از آنها نیز در مراحل سیر قانونی پرونده برای دستیابی به اموال خود هستند.

سرهنگ چگنی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌های دلیجان در ۷۲ ساعت گذشته، تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای شهروندان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال ۲۰۵ دستگاه موتور سیکلت و۴۸۲ دستگاه خودرو در طرح‌های برخورد با وسایط نقلیه متوقف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دلیجان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس گفت: انتظار می‌رود هرگونه فعالیت در خصوص فعالیت‌های مجرمانه در اسرع وقت به ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.