تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3744866
شناسه : 3744866
تاریخ :
با نمادهای شکاف ملی نمی‌شود به موفقیت رسید اقتصاد ایران: نماینده تهران در مجلس گفت:رئیس جمهور این را باید مد نظر قرار بدهد که با هر فرد و هر ترکیبی نمی شود به موفقیت رسید با نمادهای شکاف ملی موفق نخواهید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر امیر حسین ثابتی نماینده تهران در نطق میان دستور گفت: عده‌ای در داخل کشور در نقش حامی رژیم صهیونیستی ادعا دارند که ما پاسخ رژیم صهیونیستی را ندهیم، امروز هر کسی که خواستار امنیت کشور هست باید خواستار پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهیم.

وی افزود: ضمن تشکر از همه عزیزانی که باعث شدند بار دیگر پرچم کشور عزیزمان در مجامع بین المللی بر افراخته شود وزارت ورزش باید از تنها ورزشکار الجزایری مسعود رضوان ادریس که نماینده رژیم صهیونیستی را تحریم کرد در ایران دعوت کند.

ثابتی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای پزشکیان ما در انتخابات معتقد بودیم که افراد بهتری از شما وجود دارند و به شما رأی ندادیم، اما امروز موفقیت شما موفقیت همه ما است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور این را باید مد نظر قرار بدهد که با هر فرد و هر ترکیبی نمی‌شود به موفقیت رسید با نمادهای شکاف ملی موفق نخواهید شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار می‌رفت در لیستی که ارائه دادین افراد جوان‌تری حضور داشته باشند باید در نظر داشته باشید بیست سال بعد چه کسانی قرار است این گفتمان را نمایندگی کنند.

وی افزود: حدود سه ماه از آغاز به کار مجلس دوازدهم می‌گذرد کشورمان مشکلات زیادی دارد و منابع محدود است ما برای تحول باید به خودمان سخت بگیریم تا مردم راحت باشند ما نمی‌توانیم اتلاف منابع گسترده داشته باشیم و انتظار داشته باشیم کسری بودجه وجود نداشته باشد.