تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744802
شناسه : 3744802
تاریخ :
پیام سنگنورد آمریکایی برای علیپور/ تو برای دنیا یک قهرمان هستی اقتصاد ایران: ساموئل واتسون سنگنورد آمریکایی که در مسابقه رده‌بندی با برتری مقابل رضا علیپور به مدال برنز المپیک رسید با انتشار پستی به تمجید از رقیبان خود پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده‌بندی سنگ نوردی در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رضا علیپور به مصاف ساموئل واتسون از ایالات متحده رفت و در یک رقابت نزدیک مغلوب شد. واتسون در این دیدار موفق شد رکورد دنیا را هم بشکند و خود را به‌عنوان سریع‌ترین مرد عمودی دنیا به همگان معرفی کند. عنوانی که پیش از این در اختیار علیپور قرار داشت.

یکی از صحنه هایی که در این بازی مورد توجه قرار گرفت این بود که پس از شکست علیپور، واتسون رو به روی علیپور قرار گرفت و مقابل او تعظیم کرد تا یکی از به یادماندنی ترین لحظات المپیک به ثبت برسد.

او چند روز پس از برتری مقابل علیپور، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به تمجید از این ورزشکار ایرانی پرداخت و نوشت:

شکستن رکورد جهانی در مسابقه رده‌بندی برایم خیلی مهم بود؛ مخصوصاً مقابل یکی از قهرمان‌های دوران کودکیم، سریع‌ترین مرد عمودی دنیا برای سال‌های متوالی. می‌خواهم صمیمانه به علیپور ادای احترام کنم. در ورزش ما تو یک افسانه هستی. همه، از جمله همه‌ی مدال‌آوران این بازی‌ها، بدون کمک‌های تو به اینجا نمی‌رسیدیم. تو برای من، ورزش‌مان، ایران و کل دنیا یک قهرمانی. ممنونم.

پیام سنگنورد آمریکایی برای علیپور/ تو برای دنیا یک قهرمان هستی