تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3744797
شناسه : 3744797
تاریخ :
خداحافظی تپسی با سه شرکت زیرمجموعه‌اش؛ فعالیت «تپسی‌پک»، شرکت سرمایه‌گذاری و سرویس مدارس متوقف شد اقتصاد ایران: اطلاعیه‌ی منتشرشده از سوی تپسی روی سایت کدال از به پایان خط رسیدن سه شرکت زیرمجموعه‌اش خبر می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت «پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس» (تپسی) اطلاعیه‌ای را روی سایت کدال منتشر کرده که در آن از پایان کار سه شرکت زیرمجموعه خبر داده شده است.

در این اطلاعیه اعلام شده است که توقف فعالیت سه شرکت «نوآفرینان رادمان پارس» (سرویس تپسی‌پک)، «نوآفرینان آوات» (فعالیت در حوزه سرمایه‌گذاری) و «نوآفرینان رابین پارس» (سرویس مدرسه) به تصویب هیئت‌مدیره شرکت تپسی رسیده و به این ترتیب، فعالیت این سه شرکت به پایان رسیده است.

اطلاعیه تپسی
اطلاعیه شرکت تپسی

شرکت تپسی در چند ماه گذشته تغییرات بسیاری داشته است. بهمن ماه ۱۴۰۲ که شرکت گلرنگ تپسی را خرید، ترکیب هیئت‌مدیره این شرکت تغییر کرد و کمتر از یک ماه قبل نیز تپسی رسماً از ورودش به بازار سوپراپلیکیشن‌ها خبر داد.

توقف فعالیت این سه شرکت زیرمجموعه نیز در ادامه تغییراتی است که در چند ماه گذشته برای این شرکت اتفاق افتاده است. احتمالاً پایان دادن به فعالیت این سه شرکت و سرویس‌هایشان در راستای تمرکز بیشتر بر فعالیتی است که تپسی در مسیر گسترش فعالیت‌هایش در قالب یک سوپراپ در نظر دارد.

آخرین اخبار از تپسی:
  • میلاد منشی‌‌پور از مدیرعاملی تپسی کناره‌گیری کرد
  • پرده‌برداری از «گروه تپسی»؛ بازار رقابت سوپراپلیکیشن‌ها داغ شد
  • برنامه‌سازی تپسی در تلویزیون؛ در جستجوی ۴ میلیون کاربر جدید و درآمد ۲۷۲ میلیارد تومانی