تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744795
شناسه : 3744795
تاریخ :
«حسنی» سرپرست پزشکی قانونی استان سمنان شد اقتصاد ایران: سمنان- آیین تودیع و معارفه مدیران پزشکی قانونی استان سمنان با حضور رئیس کل دادگستری این استان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران پزشکی قانونی استان سمنان صبح یکشنبه در حالی به میزبانی سالن اجتماعات هفتم تیر دادگستری استان برگزار شد که جمعی از مسئولان پزشکی قانونی قوه قضائیه و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضور داشتند.

در این مراسم ضمن قدردانی از جعفر منتظری، سیروس حسنی به عنوان سرپرست جدید سازمان پزشکی قانونی استان سمنان معارفه شد البته این در حالی است که منتظری تنها ۹ ماه قبل به این سمت منصوب شده بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه مشاوره‌های تخصصی و کارشناسی شده در پرونده‌های قضائی، بزرگترین کمک پزشکی قانونی است، گفت: صحت عملکرد پزشکی قانونی در اجرای عدالت نقش حیاتی دارد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب، تاکنون و بویژه در دوران تحول و تعالی قضائی سازمان پزشکی قانونی با پیشرفت‌های چشمگیری روبرو بوده است، تاکید کرد: خودکفایی بزرگترین دستاورد این ارگان بوده است.

وی در خاتمه صحبت‌های خود گفت: هرچه سازمان پزشکی قانونی از نظری علمی بروز تر بوده و دانش روز دنیا را بیشتر فراگرفته باشد همچنین به دستگاه‌های فنی روز مجهز شود، مسیر اجرای عدالت در پرونده‌های قضائی هموار تر خواهد شد.