تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744780
شناسه : 3744780
تاریخ :
تردد ۶۴ هزار زائر در روز گذشته از مرز مهران اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد ۶۴ هزار زائر در روز گذشته از مرز مهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه اربعین و در جمع مسئولان انتظامی استان، گفت: پیش بینی می‌شود آمار تردد زائران از مرز مهران در روز جاری به مرز ۷۰ هزار تردد در روز برسد.

وی با اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات گذرنامه‌ای به زائران حسینی، اظهار داشت: از امروز و به تبع افزایش روزانه تردد زائران حسینی گیت های ۶۴ گانه در پایانه مرزی مهران فعال می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در انتظامی اندیشیده شده است، افزود: بکارگیری کارکنان باتجربه و باانگیزه به منظور ارائه خدمات مطلوب انتظامی و ترافیکی به زائران از برنامه‌هایی است که به دنبال آن هستیم.

سردار سلمانی بیان داشت: با هدف بهره برداری از برکات مادی و معنوی حضور زائران در شهر مهران تا زمانی که ظرفیت پارکینگ‌های داخل شهر مهران جوابگوی خودروهای زائران حسینی باشد از ورود خودرو به داخل شهر ممانعت به عمل نمی‌آید.