تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744779
شناسه : 3744779
تاریخ :
۷۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد اصفهان راه اندازی شد اقتصاد ایران: اصفهان-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان، ۷۶۶ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: طی چهارماهه ابتدایی سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از ۷۶۰ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت، ادامه داد: کمیته امداد استان اصفهان برای معرفی کارجویان به کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی جهت تأمین نیروی کار آمادگی دارد و برای این منظور بسته‌های تشویقی کارفرمایی همچنان ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش تأثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت دارد، افزود: امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال به ارزشی بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان، ۷۶۶ طرح مددجویی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی ایجاد اشتغال پایدار را با تکیه بر آموزش‌های مهارتی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه استفاده از توانایی و استعدادهای درون خانواده در ایجاد طرح‌های کوچک نقش بسزایی دارد و هر کدام از اعضای خانواده در فرایند تولید محصول نهایی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند، ۶۳۰ مددجو، آموزش‌های پایه و مهارتی کسب کردند تا بتوانند در کنار خانواده و نگهداری از فرزندان و همسران بیمار خود، درآمدزایی داشته باشند.