تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3744731
شناسه : 3744731
تاریخ :
برپایی پاویون دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه آب و انرژی دبی اقتصاد ایران: با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی معاونت علمی ریاست‌جمهوری شرکت‌های دانش‌بنیان دارای سابقه فروش محصولات خود می‌توانند در نمایشگاه آب و انرژی دبی حضور یابند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به منظور کمک به بین‌المللی‌شدن شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه صادرات آنها، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان را در «بیست و پنجمین نمایشگاه آب، انرژی، فناوری و محیط‌زیست» که مهرماه سال جاری در شهر دبی امارات برگزار می‌شود، برپا می‌کنند.

نمایشگاه آب، انرژی، فناوری و محیط‌زیست (موسوم به WETEX) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه صنایع آب، انرژی و محیط‌زیست در منطقه خاورمیانه است که از سال ۱۹۹۹ هر ساله با حضور تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات آب و انرژی و متخصصان حوزه محیط‌زیست در شهر دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه حوزه‌های آب، برق، انرژی، انرژی خورشیدی، انرژی‌های تجدیدپذیر، فناوری‌های محیط‌زیست و آب و فاضلاب را شامل می‌شود.

این نمایشگاه از اول تا ۳ اکتبر ۲۰۲۴، مقارن با ۱۰ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ تعیین شده است.

هزینه‌های حضور در پاویون این نمایشگاه برای هر شرکت دانش‌بنیان ایرانی ۴۰۰ میلیون تومان است که این مبلغ شامل هزینه‌های اجاره غرفه (۶ متر مربع)، ساخت غرفه (۶ متر مربع)، رفت و برگشت (بلیت) برای یک نفر از هر شرکت می‌شود. بلیت رفت در تاریخ ۹ مهر و برگشت در تاریخ ۱۳ مهر برای یک نفر از هر شرکت است.

از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کل حضور هر شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی مجموعاً ۳۰۰ میلیون تومان را به طور بلاعوض پرداخت می‌کنند و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان باقیمانده، برعهده شرکت دانش‌بنیان متقاضی است که باید به طور مستقیم به کارگزار پرداخت شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند، از «نوپا» تا «فناور» و «نوآور» که فروش سال گذشته آنها مطابق اظهارنامه رسمی کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان باشد، می‌توانند برای حضور در این پاویون ثبت‌نام کنند.