تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744709
شناسه : 3744709
تاریخ :
طلای سلیمی جلوه‌ای از انگیزه مستحکم جوان کرمانشاهی است اقتصاد ایران: کرمانشاه- طی پیامی مشترک از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت افتخارآفرینی آرین سلیمی جوان کرمانشاهی، بر عزم و اراده مستحکم جوانان کرمانشاهی برای افتخار آفرینی پرچم ایران تاکید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام مشترکی افتخارآفرینی آرین سلیمی جوان کرمانشاهی در کسب مقام طلای المپیک را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش غرورآفرین آرین سلیمی، جوان برومند، مستعد و پرافتخار استان کرمانشاه در المپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلا رشته تکواندو مایه مباهات، نشاط و امید مردم ایران، بویژه کرمانشاهی‌های عزیز و جامعه ورزشی این دیار شده است.

موفقیت ارزشمند این فرزند شایسته سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، جلوه‌ای از اراده و انگیزه مستحکم و همت و پشتکار جوانان ایران و کرمانشاه برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی است.

اینجانبان کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکار غیرتمند استان را به این جوان افتخار آفرین، مردم شریف ایران استان کرمانشاه، بویژه جامعه بزرگ ورزش و خانواده محترم وی، تبریک می‌گوئیم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر آرین سلیمی و همه جوانان سختکوش ایران اسلامی و دیار زاگرس سرافراز را از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم.