تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744684
شناسه : 3744684
تاریخ :
لزوم تلاش مسئولان استان کرمان جهت رونق صنایع کوچک و متوسط اقتصاد ایران: کرمان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: تمام مدیران و مسئولان اجرایی استان وظیفه دارند سعی و تلاش خود را صرف رشد، شکوفایی و رونق صنایع کوچک و متوسط استان بکنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان به مناسبت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز حجم قابل توجهی از اشتغال، سرمایه‌گذاری‌ها و تولیدات صنعتی در صنایع کوچک و متوسط انجام می‌گیرد و به همین دلیل حمایت از این صنایع حمایت از اشتغال، تولید و کارآفرینی است که می‌توانند بستری بسازند برای پیشرفت همه جانبه شهرستان‌های استان و نقش مهمی را در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور ایفا کنند.

توسعه صنایع کوچک تنها با همت تمامی تاثیرگذاران و دست اندرکاران این حوزه تحقق پیدا خواهد کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: یکی از لازم‌ترین کارها این است که از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط حمایت شود؛ لذا در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است بر تمامی مدیران و مسئولان اجرایی استان وظیفه است همه سعی و تلاش خود را صرف رشد، شکوفایی و رونق صنایع کوچک و متوسط استان بکنند که قطعاً از جمله اصلی ترین و مهمترین اجزای افزایش تولید خواهند بود.

۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک را به همه صنعتگران، کارآفرینان، فعالان و نخبگان اقتصادی، جهادگران عرصه تلاش و تولید، تشکل‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران حوزه صنعت و همچنین مدیران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان که در رشد و پیشرفت اقتصادی کرمان عزیز ایفای نقش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون را برای ایشان مسئلت دارم.