تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744669
شناسه : 3744669
تاریخ :
بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای خراسان جنوبی انجام شد اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از خط کشی ۶۰۶ کیلومتر به همراه نصب ۳ هزار و ۱۵۱ تابلو در سطح جاده‌های استان طی چهارماه ابتدای امسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشخیص و تعیین مسیر در جاده‌ها از مهمترین عواملی است که به کاربران جاده‌ای کمک می‌کند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

وی افزود: در این راستا این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اموری چون خط کشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت‌های راهداری را به طور مستمر انجام می‌دهد تا کاربران جاده‌ای به سلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به انجام ۶۰۶ کیلومتر خط کشی به همراه طراحی، ساخت، جانمایی و نصب ۳ هزار و ۱۵۱ عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در چهار ماه گذشته گفت: ۳۲۰ متر مربع تابلو تعمیر و نصب شده، ۷ هزار متر گاردریل جانمایی و همچنین ۵۶ دماغه نیز ایمن سازی شده است.

جلال زاده همچنین به شناسایی ۴۸ مورد تخلفات حریم راه‌ها اشاره کرد و افزود: برخورد و قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حریم جاده‌ها به همراه جمع آوری تابلو و دسترسی غیرمجاز نیز به تعداد ۸۷ مورد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم بخشنده کردن جاده‌ها این اداره توانسته طی زمان مذکور ۲۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم به انجام رساند.