تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744655
شناسه : 3744655
تاریخ :
جذابیت بازی در ورزشگاه آزادی را ازدست دادیم/فشارروی تیم ها بالاست اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه نمی توانیم بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی یا تختی برگزار کنیم که این از جذابیت بازی کم می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنج شنبه ۲۵ مرداد و در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به میزبانی سرخ‌پوشان تهرانی رو در روی هم قرار گیرند. تجهیزات سیستم کمک داور ویدئویی VAR در ورزشگاه امام خمینی (ره) نصب شده و این بازی با VAR برگزار خواهد شد.

حمیدرضا بابایی مدیر تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: از اینکه اولین بازی لیگ را با تیم قهرمان فصل گذشته انجام می‌دهیم، خوشحال هستیم. به نظرم دو قهرمان باید با هم بازی کنند، ذوب آهن از نظر من سال گذشته قهرمان لیگ شد، این تیم از لحاظ بودجه در بین تیم‌های لیگ برتری در جایگاه سیزدهم، چهاردهم قرار داشت اما از لحاظ نتیجه‌گیری بعد از ۴ باشگاهی که همه می‌دانستند چه هزینه‌هایی را انجام داده‌اند در مکان پنجم جدول قرار گرفت که این بسیار خوشحال کننده بود.

او ادامه داد: امیدوارم بازی تماشاگرپسندی را از دو تیم شاهد باشیم. متأسفانه همیشه لیگ فوتبال ایران با مشکلاتی رو به رو بوده است و امسال هم به خاطر بازی‌های تیم ملی تصمیم گرفتند تا بازی‌های لیگ را زودتر آغاز کنند. این موضوع باعث می‌شود تا فشار روی تیم‌ها افزایش یابد و حالا هم که می‌بینیم بیشتر زمین‌ها با مشکلاتی رو به رو هستند و آماده برگزاری مسابقه نیستند.

مدیر تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: همین موضوع باعث شده تا تماشاگران دو تیم از تماشای دیدار تیم‌های خود در ورزشگاه آزادی یا تختی تهران محروم باشند. البته ناگفته نماند که احترام زیادی برای مردم خوب اراک قائل هستم و کیفیت چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) هم مطلوب است اما بالاجبار باید بازی را در شهر اراک انجام دهیم و از جذابیت حضور در ورزشگاه آزادی و تختی تهران محروم هستیم.

بابایی در رابطه با استفاده از سیستم VAR در این بازی گفت: جای شکر دارد که در این بازی از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود. خیلی زودتر باید از سیستم VAR در لیگ برتر ایران استفاده می‌شد اما باز هم جای شکر باقی است و باید از مسئولان تشکر کرد و امیدوارم کمترین اشتباه نصیب تیم‌ها از بابت داوری شود.

او در پایان گفت: هر خریدی که قطعی شود از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد و هواداران به سایر مسائل توجهی نکنند. مطمئناً تیم مطابق نظر کادرفنی تقویت می‌شود.