تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744652
شناسه : 3744652
تاریخ :
کاهش آمار دانش‌آموزان ورودی به رشته ریاضی در آذربایجان شرقی اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از کاهش آمار دانش‌آموزان ورودی به رشته ریاضی در آذربایجان شرقی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، افزود: اداره کل آموزش و پرورش گزارشی از وضعیت پرداخت ۳ درصد از عوارض شهرداری‌ها را تهیه و در جلسه بعدی ارائه کند.

وی همچنین با اشاره به مصوبه قبلی شورای آموزش و پرورش درخصوص تأمین تجهیزات و امکانات هنرستان‌ها از طریق کارخانه‌ها و صنایع، بر پیگیری جدی این مصوبه تاکید کرد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش آموزش و پرورش از کاهش دانش‌آموزان ورودی به رشته ریاضی، گفت: این موضوع، ریشه‌های فرهنگی دارد که باید آسیب‌شناسی شود.

وی افزود: اصلاح جامعه به دست آموزش و پرورش است و این مجموعه باید در هدایت جامعه به مسیر درست فرهنگ‌سازی کرده و برنامه داشته باشد.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این جلسه با بیان اینکه امسال پروژه مهر را دو ماه زودتر از سال‌های گذشته شروع کرده‌ایم، گفت: تاکنون ثبت‌نام ۸۵ درصد از دانش‌آموزان استان نهایی شده و کلاس‌بندی ۹۴ درصد از دانش‌آموزان ثبت‌نامی انجام شده است.