تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744610
شناسه : 3744610
تاریخ :
پلیس نشاط اجتماعی را به مردم منتقل کند اقتصاد ایران: یزد- امام جمعه یزد از پلیس خدمتگزار خواست تا در کنار اجرای ماموریت‌های خود، نشاط اجتماعی را به جامعه منتقل کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خیرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه خداوند متعال ناظر بر همه اعمال ماست، اظهار کرد: خدا در قرآن فرموده اگر دین خدا را یاری کنید، شما را یاری خواهم کرد.

وی عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی خدمت به بندگان خدا، خدمت به اسلام است و از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به مشکلات مردم و گرفتاری‌های آنها بیان کرد: تلاش کنید در کنار خدمت به مردم، حسن خلق را رعایت کنید و نشاط را به جامعه منتقل کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین گفت: نقش پلیس در ایجاد نظم و امنیت در راه‌ها و مرز بسیار حائز اهمیت است.

عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادی آزادگان دفاع مقدس از زندان‌های عراق اظهار کرد: برای دیدار با آزادگان استان یزد برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نخستین دیدار به نماینده ولی فقیه به عنوان یکی از اسرای دهه ۴۰ در زندان عربستان اختصاص یافت.

وی همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه دستگیری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز، کشف سرقت و دستگیری سارقان، دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر و … پرداخت.