تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3744568
شناسه : 3744568
تاریخ :
جزئیاتی از حمله به پایگاه آمریکایی «رمیلان» در سوریه اقتصاد ایران: یک مسئول نظامی آمریکایی به المیادین گفت: در حمله پهپادی روز گذشته به پایگاه نظامی رمیلان آمریکا در سوریه شماری از نظامیان ائتلاف آمریکایی مجروح شده‌اند و خسارت‌های وارده در حال ارزیابی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش‌های خبری حاکیست که در جریان حمله روز گذشته به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه شماری از نظامیان ائتلاف آمریکایی دچار جراحت شده‌اند.

در همین ارتباط، یک مقام مسئول نظامی آمریکایی به شبکه خبری المیادین فاش کرد که در جریان حمله پهپادی به پایگاه الرمیلان، محل استقرار نظامیان آمریکایی شماری از نیروهای ائتلاف آمریکا دچار جراحت شده‌اند.

این مقام آمریکایی اذعان کرد که برخی از نیروهای نظامی ائتلاف آسیب دیده برای انجام ارزیابی‌های بیشتر به محل دیگری منتقل شده‌اند.

این مقام نظامی تاکید کرد که در پی این حمله، به بخش‌هایی از پایگاه نظامی خسارت مادی وارد شده است و مسئولان در حال ارزیابی حجم آسیب هستند.

گفتنی است که منابع خبری روز گذشته از صدای چندین رشته انفجار در داخل یک پایگاه آمریکایی در سوریه و آتش سوزی و برخاستن دورد به آسمان خبر دادند.