تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744562
شناسه : 3744562
تاریخ :
رسانه ها رزمنده نبرد روایت ها هستند اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رسانه ها رزمنده نبرد روایت ها هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی عمومهدی شامگاه شنبه در نشست با مدیران خبرگزاری‌های استان مرکزی با اشاره به اینکه خبر و رسانه در دنیا حال خوبی ندارد، اظهار کرد: در دنیا برخی بنگاه‌های خبری نبض کار را در دست گرفته و موارد دلخواه خود را به صورت کاریکاتور به مردم ارائه می‌کنند و برای دستیابی به منافع خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: متأسفانه خبر و رسانه در دنیا مورد اجحاف و در اختیار اربابان قرار گرفته و با دیدگاه‌های اقتصادی و منفعت طلبانه خود رسانه را به گونه‌ای هدایت می‌کنند تا باورهای خود را در جامعه بازنشر کنند همچنین ابزار مناسبی برای جنگ افروزی در دنیا هستند.

سردار عمومهدی گفت: دشمنان اسلام، نظام جمهوری اسلامی و سپاه را به عنوان تروریست قلمداد می‌کنند در حالی که آمریکا با کشتن روزانه ۱۰۰ هزار نفر به عنوان تروریست مطرح است و با رسانه‌های در اختیار با زر و زور و تزویر، همه دولت و حاکمیت‌ها را مجبور به تحریم ایران می‌کند.

رسانه ها رزمنده نبرد روایت ها هستند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رسانه‌ها باید حقیقت محور باشند و این مهم نیازمند به قوی شدن دارد و به هر میزان آموزش‌ها را فراگرفتیم در حوزه ارزش‌های دینی تبلیغ کنیم.

سردار عمومهدی افزود: خبرنگار پیش از آنکه بنگاه‌دار باشند باید هنرمند، توانمند و آگاه بخش در جامعه باشد و تبدیل به انسان رسانه قوی آگاه و مثبت شود.

وی گفت: رسانه‌ها، رزمنده نبرد روایت‌ها هستند و باید خود را توانمند باشیم و به جای حذف رسانه، خود را قوی کنیم.

عمومهدی ادامه داد: همچنین باید مخاطب خود را جذب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای ترویج معارف دین و زمینه سازی برای تحقق دین نوین اسلامی تلاش کنیم.